Mer stressad människa än mig får man leta efter.
Så jävla mycket som rör sig i mitt huvud, jag ska komma ihåg massor av saker, komma ihåg att jag är ansvarig för vissa grejer och ta med rätt saker till rätt tillfällen.
Och så många gånger jag har misslyckats. Jag minns saker dagen efter jag ska göra dem och att jag har läst vissa saker försvinner ur huvudet innan jag ens läst klart det.

Jag vill ta en paus från mitt liv. Men inte fan får jag det, något nytt varje jävla dag. jag orkar inte mer än det jag har
Vem fan ska jag säga det här till ? Jag vill inte vara vuxen, jag vill säga ifrån mig alla min ansvarstaganden, jag vill bara skita i allt.

IMG_2632.JPG

Kommentera

