30 april


Mitt ankare. I 5 månader och 12 dagar har mitt livs historia fått en hjälte i sin handling. En människa som lyfter upp mig när behöver det och höjer mig till skyarna. Jag blir fortfarande pirrig i magen när jag ser han och jag fnittrar som en nykär flicka när jag träffar han. 

Det är svårt det här med relationer. Jag är rädd att göra fel, säga fel saker, ge fel blickar. Det känns som att man gamblar varje dag. Går något fel kan man tappa allt. Jag vill inte tappa detta ankare

Gör jag något fel, hoppas jag att förlåtelse kommer före övergivning. 

Du har fastnat i mitt hjärta, bejb, du är mitt allt.

Dig ska jag behålla för evigt 

Kommentera

