Detta är skrivet för två månader sen. Ej publicerat :)


Heheheh, hade bara glömt bort lösenordet och bara råkade skriva rätt… Tror det var typ 1 år sedan jag bloggade senast. Fan så väldigt mycket har hänt sedan dess! 

Vi börjar med det som är ”coolast”.. Jag har skaffat mig en herre, erövrat hans rum och nu har jag till och med planterat grejer i hans dusch, så jag är praktiskt taget inflyttad. Är hemma och vänder typ en gång i veckan. hehe.

Jo! Jag har tagit körkort, och köpt en bil! En smutt Skoda octavia med registreringsplåten 666. HUR BALLT SOM HELST.

Jag har nu cirka 25 arbetsdagar kvar tills sommarlovet, och tills att jag slutar för sommaren. SEMESTER ❤

Jag kommer få skatteåterbäring för första gången i mitt liv, och ganska mycket sådant också. ;D 

Mitt liv spenderas för det mesta i en scoutskjorta på olika evenemang. Jag har typ inget liv utanför scouterna för tillfället. Men, Simon är med på typ 90% av aktiviteterna så det är ju nice!  

Image

Så här ser jag ut nu för tiden.  

 

 

Kommentera

