listaaaaaaaaaaa


 

Du heter:  Jonna Birgitta Josefina Rosgårdh

Smeknamn: Jooona, Bajs-Jonna

Låt som när du är ledsen sörjer till? Alison Kraus & Brad Paisley – Whiskey lullabye

 Vad tror folk om dig? Att jag är snäll,… vad jag vet ja… 

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är duktig på arbetet..

Hur imponerar man på dig? Är charmig, snäll emot alla, har en skön stil och en bra personlighet.  

Brukar du skratta för dig själv? ja, 9gagger som jag är så blir det så ibland 😉  

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ”Alltså ingen öl ikväll?”

 Har du haft sex idag: 

Hur svarar du i mobilen: ”aah, hallå” eller ”polisen i uppsala län” 

 Vem ringde du senast?: Sara, min söte lilla göteborgare 🙂 

 Beroende av: koffein, nikotin…

 Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ska vi åka tillsammans till usa? 

Antal timmar sömn inatt: 12 

 Sov du ensam: På nickes soffa men jag hade soffan för mig själv.

 Brukar du komma i tid: Alltid, är hellre för tidig än för sen. De få gngerna jag är försenad är det busshelvetet som fuckar. 

Hur känner du dig nu: Så där bra man känner sig när man är trött och bitter och arg 

Vanligaste färg på dina kläder: Svårt att säga, men lär väl vara svart.

 Vad tycker du om fötter: Dem är roliga att kittla 

 Vad saknar du: Gymnasietiden, Ed, mina vänner från Ed

 Hade du en bra kväll igår: Ja, det var en bra kväll. 

 Favorit dryck på morgonen: Kaffe och juice 

 När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.

 Är du blyg?: inte jätteblyg, men jag är inte den mest framfusiga personen man kan känna. 

Sysslar du med någon idrott: njaa, klättrar lite

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Har du spytt offentligt: ja, tyvärr

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: det har jag inte lagt någon mer tanke på. 

Är du nöjd med ditt liv: jag tror aldrig man är helt nöjd med allt.  

Är du bortskämd: Nej, eller jag skämmer bort mig själv 🙂 

Vad gör du i morgon: Sover, kanske kollar på kameran. antagligen sover mest. 

Vad är det värsta du vet?: Spöken, människor som jag har svårt att förstå mig på.  

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja..  

Vad är det finaste du fått?:  min kamera 🙂 eller tiden i Ed. (sentimental AS FUCK)  

En speciell dag du minns: 1 juni 2013 min student.  

Du samlar på: bra minnen, pengar. 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: jag snapchatar nina marika och robin. 

När grät du senast: 2 timmar sen?  

 Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, köpa en billig bostad. 

Vill du gifta dig: om en bra människa dyker upp.( eller om det inte blir en zombieapoklyps) 

Vill du ha barn: nej

 Är du musikalisk?: Inte för alla pengar i världen. 

 Vad dricker du helst när du är törstig: kolsyrat vatten. 

 Bor dina föräldrar tillsammans: yes, tillsammans med mig tillochmed 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja..

 Biter du på naglarna: Ja, så pass mycket att jag inte har några naglar alls kvar. 

Kommentera

